divendres, 25 de març del 2011

NOVES PROPOSTES

Ei noies ara que ja ens hem descarnestoltitzat podriem pensar a fer petits cursos d'una o dues sessions , estil patchwork o lo de la bisuteria.
Què us semblaria fer un curs de maquillatge per estar ben guapes? jo crec que podria encarregar-me de buscar la profe.
O també crec que puc trobar una noia que en s ensanyaria com fer-nos massatges corporals de relaxació unes a les altres i llavors ho podem portar a terme a casa vostra em qui vulgueu.
No sé són propostes.....

23 comentaris:

  1. Estaria bé!! Un de maquillatge i també potser que ens diguin algun truquillo de com hem de cuidar la pell amb algunes arrugues que ja tenim (unes mes que altres), podria estar bé. I l'ho dels massatges també.
    Son bones propostes.

    ResponElimina
  2. Eiii!!!! va animeu-vos això està molt parat.
    Ja tinc a la noia que ens ha de fer el curset de maquillatge, només li hem de dir dia/hora/lloc.
    Jo pensava fer-ho un divendres que va més bé per deixar la canalla.
    Què us sembla, el 29 d'Abril? He pensat que si ho fem més cap al Maig algunes families marxen cap al camping, apartaments , d'excursió etc..i no els hi anirà tant bé.No sé digueu la vostra...

    ResponElimina
  3. Jo m'apunto! m'encantarà saber maneres i tècniques per tapar arrugues!! Un divendres va súper bé!

    ResponElimina
  4. jo no em comprometo per ara, ja que estic a la recta final, però si puc m'afegeixo. Que soc de les més grans! i seré la primera a tenir arrugues!

    ResponElimina
  5. Jo també m'apunto....no tinc ni idea de maquillar-me, i de tant en tant m'agradaria. Compteu amb mi

    ResponElimina
  6. A mi també m'agradaria fer el de maquillatge... El que no veig tant clar són les dates...
    Quantes sessions seran? El 29 d'Abril és tant a sobre de la data de part que potser ja haurà nascut o estarà apunt...
    Si poguéssim fer-ho més aviat potser m'aniria millor, però també veig que queden molt pocs divendres...

    ResponElimina
  7. Hem canviat de dies.Els divendres no van bé per les que treballen els dissabtes.Els dijous hi ha butifarra.Els dimecres hiha footing, per tant hem decidit fer-ho en un dimarts.
    Hi ha disponible el 12, 19, 26,o el3 de Maig més enllà no per què potser ja haurà parit la Laia.
    Quedariem a 2/4 de 10 i cadascú amb les seves pintures, ella també portarà coses.
    En un principi jo pensava una sessió , si llavors volem un maquillatge més de festa, ja es veurà.
    El lloc:de moment a casa meva, si fóssim moltes, ja buscariem un altre lloc.

    ResponElimina
  8. Em sembla bé. De les dates proposades la única que no em va bé és el 12. Per la resta bé.

    ResponElimina
  9. Jo en un principi puc tots els dies. Dicidiu vosaltres.

    ResponElimina
  10. El 19, què tal?
    És setmana Santa però potser som per aquí, no?

    ResponElimina
  11. A mi em va bé. De fet en principi no tinc problemes per el dia.

    ResponElimina
  12. Ei Gemma... el 19 vols dir que t'anira massa bé?
    No tens sarau a la tarda? potser un altre dia...
    No sé... COM VULGUEU!!

    ResponElimina
  13. Per mi cap problema!! Estic de vacances tota la setmana, el que no faci el dimarts s'esperarà al dimecres!!!

    ResponElimina
  14. Bé al final hem quedat el dia 10 de maig, encara no està concretat el lloc. Pero com que veig que això esta parat he pensat de posar-ho.

    ResponElimina
  15. Perdoneu he estat enfeinada i el blog ho deixo per últim.Tens raó Gemma vàrem quedar pel dia 10 , l'Olga ja està informada, l'únic que el lloc....La Núria em va oferir de fer-ho a casa seva , i potser hauré de pensar amb aquesta opció.

    ResponElimina
  16. Si no hi ha cap problema a quina hora vindreu? A i quantes serem per fer-ho a d'alt o baix?

    ResponElimina
  17. Amb mi podeu comptar-hi. En quant a l'hora a mi m'aniria bé a partir de 2/4 de 10, abans una mica just, però m'amotllo al que digueu

    ResponElimina
  18. Hola
    jo no vindré pas tinc classe a la Uni, per cert això ja s'acaba i veig clar que no he après res en tot el curs. Però el que si que he fet ha estat entre altres coses aprendre a fer un blog (mentre el profe parlava de les seves coses). Soc molt novata, però us convido a veure'l i a dir-hi la vostra. Ara ja fa 10 dies, només ho he dit a 4 persones i ja porto 150 visites!
    Apa espero la vostra visita i si deixeu comentari encara serà millor.
    http://elracodelagnes.blogspot.com/

    ResponElimina
  19. Així doncs quedem a casa meva a partir de 2/4 de 10. Fins la nit.

    ResponElimina
  20. Em sap greu pero m'ha sortir un imprevist, i no podré venir. Ja m'ho explicareu!!!

    ResponElimina
  21. Així qui serem, la Guida, l'Anna,l'Ariadna, la "profe" i jo? Que ús sembla quedem igual o que?

    ResponElimina
  22. La Laura Bosch estava també interessada, no sé si s'haura enterat que ho fem avui!

    ResponElimina
  23. Ostres...
    No hi vaig pensar més...
    Ja us he vist molt wapes últimament...
    SOU UNES GRANS ALUMNES!

    ResponElimina